Vi växer och behöver en ny stjärna till vårt Customer Experience-team! Vi ser fram emot att träffa dig med socialt driv, nyfikenhet och teknisk allmänkunskap. Hör av dig redan idag och ta chansen att jobba på ett spännande tillväxtbolag i centrala Stockholm.

För att matcha med Mestro och tjänsten ser vi att du är en relationsdriven och lösningsorienterad person som är helt bekväm med att hålla flera bollar i luften. Du kommer att ingå i vårt CX-team, som idag består av ett gäng drivna CSM:are, en supportansvarig och en UX-designer. Du kommer även att jobba nära IT och DevOps.  Du kommer att ansvara för att kunden får en smidig resa ihop med Mestro, från start och löpande framåt genom våra tjänsters utveckling.

Eftersom att du kommer att ansvara för kunder i både Sverige och Norden behöver du givetvis kunna konversera obehindrat i skrift och tal på både svenska och engelska.

Och du kanske vill veta mer om oss?

  • Vi är en digital scale-up med ljusa utsikter
  • Är ett sådant där gäng som tycker om varandra och har varann om ryggen
  • Ser oss som hållbarhetshjältar då vi ska rädda världen – en kilowattimme i taget (vi börjar med att sänka bolagens energianvändning)!

Ännu mer om Mestro: Mestro är Bästro! Vi kanske är partiska men vi kan vi backa upp vårt sturska påstående med god gemenskap, bra ledning och en produkt som är kul att jobba med. Vi erbjuder Nordens bästa system för energiuppföljning där vi helt enkelt sparar tid, pengar, energi OCH huvudvärk åt våra kunder. Mestro har hållbarhet i själva kärnan av vad vi gör och vår nervkittlande tillväxtresa har bara börjat.

Vi håller till i Sthlm City och vill tillsätta tjänsten omgående. Sök idag till ellen@mestro.se – det blir kul!